Friday, July 18, 2014

Divissima Pyton Pink Bikini

Hello my Lovelies! As promised, I'm trying to update the blog more regularly and today I'm showing a new arrival in my closet, my Divissima pyton pink bikini! I had already written about Divissima but I have to admit that this time I'm even more satisfied with the bikini! I've always loved pyton print and pink has always been my favourite colour (how strange, isn't it?? ), the effetto is glamour, original and precious! I've chosen a padded bandeau top since I'm not so "breast-gifted", it's extremely comfortable and it doesn't slip when it's wet.
The quality is amazing, it's all made in Italy, the seams and even the littlest details are well-finished.
The variety of prints and models is enormous and they're specialised on mini bikinis.
They also sell lingerie, beachwear pieces, pyjamas and sport clothes; next time I'd like to try a dress or a pair of comfortable trousers to wear above my bikini.
You can't even imagine how embarassed I am to show you this pictures of me with a bikini, so sorry if I' don't look comfortable at all!  ;)
Have a lovely evening!


Buonasera! Come promesso, cerco di aggiornare più regolarmente il blog ed oggi vi mostro uno degli ultimi arrivi nell'armadio,  il mio nuovo bikini Divissima pyton pink! Avevo già parlato di Divissima tempo fa ma devo ammettere che questa volta sono ancora più soddisfatta del nuovo bikini. Ho sempre amato la stampa pitonata ed il rosa è sempre stato il mio colore preferito (strano eh? ), un connubio perfetto per un effetto glamour, originale e molto prezioso! Io, non avendo molto seno, ho scelto la fascia leggermente imbottita e posso affermare con tanta sicurezza e onestà, che è la fascia più comoda che io abbia mai provato in quanto regge bene, è comodissima e non tende a scivolare da bagnata.
Il bikini è di eccelsa fattura, io faccio il paragone con gli altri costumi che possiedo e trovo che che tutte le cuciture siano ben rifinite, tutti i dettagli curati ed i materiali tutti made in Italy siano di ottima qualità. La scelta di stampe, materiali e modelle è davvero variegata, ogni fisico potrà trovare il modello adatto anche se l'azienda è specializzata nei mini bikini.
Sul sito potete trovare anche lingerie, una linea beachwear, pigiami, una linea sportiva e alcuni capi in denim; la prossima volta sarei curiosa di provare un abito o un paio di comodi pantaloni da mettere sopra il costume.
Non prendetemi in giro, non potete minimamente immaginare quanto imbarazzo provi a farmi vedere in bikini, chiedo venia per le espressioni un pò forzate e goffe ;)
Vi auguro di trascorrere una piacevole serata!








xoxo


Giulia C.


   
Follow me on:  TWITTER, BLOGLOVIN, FACEBOOK & INSTAGRAM ( @giuliacaristi )

9 comments:

  1. Lindo conjunto! Pero aca en Argentina estamos de invierno, asi que imposible! jaja
    beso
    http://rondademate.wordpress.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si,tan lindo! Hace frio?? que raro! :) Queria visitar Argentina! besitos

      Delete
  2. Nice purple color.

    x
    www.thecherryfactor.com

    ReplyDelete
  3. great bikini!
    have a nice week end!
    www.mrsnoone.it
    kiss

    ReplyDelete
  4. Great body girl; you make me want to go and workout
    Let’s follow each other on Bloglovin' :)
    xx,
    Marie

    LivRiot | Fashion & StreetStyle Blog
    LivRiot | Fashion & StreetStyle Blog

    ReplyDelete
  5. Amazing swimsuit!
    http://fashion-soup.com/

    ReplyDelete
  6. You look amazing, lovely bikini and really rocking bod you got there.

    http://thinkworkandgo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Wow you look amazing :)
    Regards
    Sylwetta
    Feel free to yourself.
    http://www.sylwetta.blogspot.com/

    ReplyDelete

Your lovely comments ♥